Hledám do týmu

Staňte se součástí mého týmu.
Aktuálně hledám:

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního specialistu

Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
  • Praxi v oblasti financí či realit vítána
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního asistenta

Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.

Co vám mohu nabídnout?

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
  • Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů

Investičního specialistu

Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodní jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
  • Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Hypotečního specialistu

Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního specialistu

Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
  • Praxi v oblasti financí či realit vítána
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního asistenta

Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.

Co vám mohu nabídnout?

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
  • Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů

Investičního specialistu

Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodní jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
  • Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Hypotečního specialistu

Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu
realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni.

Do svého týmu hledám

HYPOTEČNÍHO SPECIALISTU

Úkolem hypotéčního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.


Co vám mohu nabídnout?

– Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
– Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
– Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
– Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
– Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání


Co byste měl splňovat?

– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
– Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
– Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
– Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
– Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Zobrazit

Kontaktní formulář

Pokud Vás nabídka spolupráce zaujala a chcete se stát součástí mého týmu, zašlete mi prosím prostřednictvím kontaktního formuláře svůj životopis a několik vět o sobě.

Přílohy * (1 povinná)

Stisknutím tlačítka ODESLAT potvrzujete, že jste se seznámili s Prohlášením o ochraně osobních údajů a souborech cookie.

Kancelář

Husova tř. 1817/2, České Budějovice

Podrobné nastavení cookies
David Mareš

Na této webové stránce používáme soubory cookies. Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

Technické cookies

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.

Analytické cookies

Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.