Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Zkušenosti s realitami a realitním trhem
- Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení