Hledám do týmu

Staňte se součástí mého týmu.
Aktuálně hledám:

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního specialistu

Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
  • Praxi v oblasti financí či realit vítána
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního asistenta

Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.

Co vám mohu nabídnout?

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
  • Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů

Investičního specialistu

Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodní jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
  • Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Hypotečního specialistu

Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, náběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního specialistu

Úkolem obchodního specialisty/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní specialista bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
  • Praxi v oblasti financí či realit vítána
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Obchodního asistenta

Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem, tak hledám do svého týmu právě vás. Na pozici asistent/ka budete mít na starosti administrativní podporu mne a mého týmu a budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Pokud nemáte praxi, nevadí, my vám se vším rádi poradíme a centrála Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť na sobě pracovat.

Co vám mohu nabídnout?

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
  • Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů

Investičního specialistu

Úkolem investičního specialisty/ky je poskytovat klientům vysoce profesionální služby související s investováním a investičními příležitostmi na kapitálovém i realitním trhu. Specialista povede kompletní obchodní jednání s klientem, jehož součástí bude také vyhodnocení investičního profilu klienta. Své znalosti a obchodní dovednosti si investiční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Prokazatelnou praxi s investováním na kapitálovém trhu
  • Zkušenosti s trhem investičních nemovitostí výhodou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Hypotečního specialistu

Úkolem hypotečního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Realitního specialistu

Úkolem realitního specialisty/ky je poskytovat klientům službu
realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni.

Do svého týmu hledám

HYPOTEČNÍHO SPECIALISTU

Úkolem hypotéčního specialisty/ky je poskytovat klientům služby zaměřené na financování bydlení s návazností na další finanční služby a ve spolupráci s realitním zprostředkovatelem na vysoce profesionální úrovni. Hypoteční specialista má na starost kompletní vyřízení úvěru pro financování bydlení včetně návazných finančních služeb s obchodními partnery a také kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si hypoteční specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.


Co vám mohu nabídnout?

– Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou
– Finanční ohodnocení odpovídající schopnostem realitního specialisty
– Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu s více než 22letou historií
– Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
– Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání


Co byste měl splňovat?

– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
– Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
– Zkušenosti s hypotečním či realitním trhem výhodou
– Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
– Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení

Zobrazit

Kontaktní formulář

Pokud Vás nabídka spolupráce zaujala a chcete se stát součástí mého týmu, zašlete mi prosím prostřednictvím kontaktního formuláře svůj životopis a několik vět o sobě.

Přílohy * (1 povinná)

Stisknutím tlačítka ODESLAT potvrzujete, že jste se seznámili s Prohlášením o ochraně osobních údajů a souborech cookie.

Kancelář

Husova tř. 1817/2, České Budějovice